Chrysler 200 Forum banner

2011 Chrysler 200 3.6L (zawory uderzają w tłoki)

2.5K views 9 replies 3 participants last post by  GLHS60  
#1 ·
Witaj 200 Forum
W końcu zdjąłem prawą głowicę i przyjrzałem się tłokom i głowicy. Po ich wyczyszczeniu zauważyłem, że każdy z tłoków w "obszarze gniazda zaworowego" ma wgłębienie. (patrz zdjęcia)

Moje pytanie brzmi: czy to fabryczny normalny projekt tłoków, czy też znak, że zawory uderzają w główkę tłoka na zewnętrznej krawędzi? (łańcuch rozrządu przeskoczył o 2-3 ogniwa, stąd demontaż)

Jeśli to normalna konstrukcja tłoka fabrycznego, czy na zdjęciach wyglądają tak, że mogę je ponownie wykorzystać? Rozumiem, że to tylko zdjęcie, ale wyjmę zawory i zobaczę, które są zgięte i od tego zacznę.

Dziękuję za poświęcony czas i uwagi

Z poważaniem
mike
 

Attachments

#2 ·
Korona tłoka jest nacięta dla większego otwarcia zaworu. To normalne. Wszelkie 'uderzenia' będą na krawędzi zaworu i zginają zawór w kierunku otworu świecy zapłonowej.
Image
Przy komorach spalania skierowanych do góry i zainstalowanych świecach zapłonowych, napełnij komory wodą, aby sprawdzić, czy wycieka do portów kolektora dolotowego lub wylotowego. Jeśli mogą utrzymać wodę przez 1/2 godziny bez wycieku, zawory powinny być w porządku w tym cylindrze.
Image
 
#3 ·
Ok, dziękuję 200_S_AWD za poświęcony czas i pomoc. Zrobię test wodny i pokażę wyniki.
Ponadto, przednia lewa głowica cylindrów miała problemy w silniku 3.6L, a Chrysler 200 jest z 2011 roku, czyli z pierwszego roku produkcji. Moje pytanie brzmi: czy powinienem spróbować naprawić istniejące głowice (szczególnie lewą), czy po prostu zdobyć inną głowicę, ponieważ Chrysler miał problemy w tych latach z prowadnicami zaworów i uszczelkami itp. ?

Z poważaniem,
Mike
 
#4 ·
#5 ·
Ok, dziękuję 200_S_AWD
Mam nadzieję, że uda mi się uratować głowice. Robię test wycieku grawitacyjnego z paliwem diesla, minęło kilka godzin i nie ma wycieku, więc czy to oznacza, że gniazda zaworów na tej głowicy są dobre?

Pyt.: Czy niektóre zawory mogą być nadal zgięte? Planuję wyjąć wszystkie zawory i sprawdzić każdy z osobna.
Pyt.: Czy umieszczenie zaworów na wiertarce i wirowanie to niezawodny sposób testowania prostoliniowości?
lub jaki jest najlepszy sposób, który polecasz? (Prawdopodobnie dostanę nowe zawory)
Ponadto, dzisiaj wyjąłem lewą głowicę i zauważyłem tonę węgla w cylindrach, szczególnie w #2&#4, nie jestem pewien, w czym problem, pierścienie? Uszczelki zaworów są złe? lub ? (patrz zdjęcia prawej głowicy poniżej)

Dziękuję wszystkim za opinie
Z poważaniem
mike
 

Attachments

#7 ·
#9 ·
Jeśli zawory uszczelniają na tyle dobrze, aby zapobiec wyciekowi oleju napędowego przez gniazda przez 24 godziny, Twoje zawory powinny być w porządku.
Dobra robota przy czyszczeniu.
 
#10 ·
Nie pracowałem przy głowicy 3.6 Cyl, ale za każdym razem, gdy wykonuję takie prace, docieram każdy zawór ręcznie.

Sprawdza to powierzchnię zaworu i gniazdo, a jeśli jest dobre, smaruję każdy z nich i montuję z nową uszczelką.

Jeśli znajdę luźną prowadnicę lub złe gniazdo, miałem szczęście, że tylko jeden lub dwa zostały naprawione w warsztacie.

Ze wszystkim ładnym i czystym, przyjazny warsztat czasami mnie przyjmie, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Wydaje się, że wykonujesz dobrą robotę, więc życzę ci wszystkiego najlepszego.

Z niecierpliwością czekam na Twój gotowy silnik.

Dzięki
Randy