Witaj 200 Forum
W końcu zdjąłem prawą głowicę i przyjrzałem się tłokom i głowicy. Po ich wyczyszczeniu zauważyłem, że każdy z tłoków w "obszarze gniazda zaworowego" ma wgłębienie. (patrz zdjęcia)
Moje pytanie brzmi: czy to fabryczny normalny projekt tłoków, czy też znak, że zawory uderzają w główkę tłoka na zewnętrznej krawędzi? (łańcuch rozrządu przeskoczył o 2-3 ogniwa, stąd demontaż)
Jeśli to normalna konstrukcja tłoka fabrycznego, czy na zdjęciach wyglądają tak, że mogę je ponownie wykorzystać? Rozumiem, że to tylko zdjęcie, ale wyjmę zawory i zobaczę, które są zgięte i od tego zacznę.
Dziękuję za poświęcony czas i uwagi
Z poważaniem
mike
W końcu zdjąłem prawą głowicę i przyjrzałem się tłokom i głowicy. Po ich wyczyszczeniu zauważyłem, że każdy z tłoków w "obszarze gniazda zaworowego" ma wgłębienie. (patrz zdjęcia)
Moje pytanie brzmi: czy to fabryczny normalny projekt tłoków, czy też znak, że zawory uderzają w główkę tłoka na zewnętrznej krawędzi? (łańcuch rozrządu przeskoczył o 2-3 ogniwa, stąd demontaż)
Jeśli to normalna konstrukcja tłoka fabrycznego, czy na zdjęciach wyglądają tak, że mogę je ponownie wykorzystać? Rozumiem, że to tylko zdjęcie, ale wyjmę zawory i zobaczę, które są zgięte i od tego zacznę.
Dziękuję za poświęcony czas i uwagi
Z poważaniem
mike